Вівторок, 04.02.2025, 15:31
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Отзывы покупателей - Сторінка 45 - Форум | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Поиск по сайту
Мини-чат
Статистика
Украинский форум кролтководов
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Отзывы покупателей
ButterflyДата: Вівторок, 08.05.2012, 21:53 | Сообщение # 661
Группа: Видалені





Quote (King-5)
Наташа пускай растет здоровым и дает потомство как его отец biggrin он попал в рай

wacko biggrin И бывает же такое.
 
King-5Дата: Середа, 09.05.2012, 08:34 | Сообщение # 662
Группа: Друзья
Сообщений: 1339
Репутация: 201
Статус: Offline
Quote (Butterfly)
И бывает же такое.

Butterfly, Что Вам не понравилось? Смотрите какая клетка и как его любят и тискают, рай для кролика. biggrin


0677281068
 
ButterflyДата: Середа, 09.05.2012, 08:41 | Сообщение # 663
Группа: Видалені





Quote (King-5)

Butterfly, Что Вам не понравилось? Смотрите какая клетка и как его любят и тискают, рай для кролика. biggrin

Тьху biggrin Я думала он здох и попал в Рай. biggrin Раз так, то согласна.
 
marhoДата: Середа, 09.05.2012, 09:09 | Сообщение # 664
Группа: Проверенные
Сообщений: 101
Репутация: 8
Статус: Offline
Quote (Butterfly)
Тьху Я думала он здох и попал в Рай.

biggrin biggrin biggrin


Светлана
 
zayats_sДата: Середа, 09.05.2012, 09:34 | Сообщение # 665
Группа: Друзья
Сообщений: 1742
Репутация: 116
Статус: Offline
Quote (King-5)
он попал в рай

Я тоже подумал как Butterfly biggrin
 
King-5Дата: Середа, 09.05.2012, 09:50 | Сообщение # 666
Группа: Друзья
Сообщений: 1339
Репутация: 201
Статус: Offline
Quote (Butterfly)
Тьху biggrin Я думала он здох и попал в Рай. biggrin Раз так, то согласна.

biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin
Quote (zayats_s)
Я тоже подумал как Butterfly biggrin

biggrin biggrin biggrin
Ну вы и даете biggrin biggrin biggrin


0677281068
 
BonoДата: Четвер, 10.05.2012, 11:43 | Сообщение # 667
Группа: Видалені





Хотел сказать спасибо Олегу со Львова за отличные кормушки!!! Вчера повешал на клетки, так кроли тоже передавали свою благодарность)))
Спасибо, ещё раз)))
 
СашаДата: Четвер, 10.05.2012, 13:15 | Сообщение # 668
Группа: Друзья
Сообщений: 3461
Репутация: 396
Статус: Offline
Довго думав писати чи не писати, але все ж вирішив написати. Так от. З"явилось кілька місяців назад на Емаркеті оголошення про продаж кролів, так як оголошення рівненське, у мене виникла логічна цікавсть, що продають люди, потім ще й виявилось, що це сусіди. Я поїхав глянув, асортимент великий, кролі непогані. Вирішив взяти НЗЧ самку в них. Взяв, й завіз в село до батьків. Через тиждень після цього приїхав й побачив, що у неї неправильний прикус й нижні зуби дістають ледь не до носа. Передзвонив до людей й абсолютно без всяких претензій розповів. Вони сказали, що не може бути. Я спитав чи можна вирішити якось цю ситуація, продавець( Юля) сказала, що порадиться з чоловіком(Андрієм) й передзвонить. Пройшло години 2-3, я вже збирався їхати додому й вирішив набрати її знову, щоб знати, що робити, чи забирати кроличку чи ні. На мене зарзу нахлинула атака слів, що ні про яку заміну й не може бути мови , адже я сам вибирав кроличку з 2 запропонованих( брав у 44 дні, передзвонив через 12 днів), адже батьки нормальні й , коли вони беруть кролів за кордоном( насправді їхній постачальник Віктор Карлович), я думаю ті хто займаються кролями, напевно, знають про кого я.
Я знову ж таки без хамства й наїздів, сказав, що ця кроличка плембрак й неправильний прикус- це генетична вада, а не набута хвороба, на що почув, ти брав нормальну, то що хочеш. Я спитав, то Ви будете міняти чи ні? Мені Юля сказала, що ,що це вирішує Андрій. на цьому й розійшлись. Розмова трвала 3-4 хвилини. Через хв 10 передзвонив Андрій з наїздом, що я "дзвоню й тра...аю мозги Юлі. Що такого не може бути й скільки він замйається такого не було. Що я морочу їм голову, а йому нема ,коли цим займатись, бо він занятий.Це все було сказано хамським, зверхнім тоном. Я розповів йому практично те саме, що казав Юлі . В кінці сказав, що можеш привозити кроличку й Юля віддасть тобі гроші. Але це було настільки зверхньо, що я вирішив нікого нікуди не везти й не мати з людьми ніяких справ.
http://emarket.ua/objavle....4b.html
Ось одне з їхніх оголошень про продаж НЗЧ від 04,05, хоча мені сказали, що на обмін нічого не мають.
Ось така історія, вірити чи не вірити справа Ваша. Але зв"язуватись не раджу.


Сообщение отредактировал Саша - Четвер, 10.05.2012, 13:21
 
catkyivДата: Четвер, 10.05.2012, 13:29 | Сообщение # 669
Группа: Друзья
Сообщений: 1514
Репутация: 86
Статус: Offline
Quote (Саша)
я вирішив нікого нікуди не везти й не мати з людьми ніяких справ.

а це даремно, на це вони і розраховують.
повний безпредел.
я вже писав, у мене був схожий випадок, просто не помітив у самця цю ваду. але наступного дня без питань замінив кролика, а якби не було на кого то повернув би гроші. може я якийсь неправильний, але не можу жухати людей biggrin


0957865369
 
Юля-ЮлёкДата: Четвер, 10.05.2012, 14:01 | Сообщение # 670
Группа: Проверенные
Сообщений: 215
Репутация: 14
Статус: Offline
Quote (catkyiv)
Quote (Саша)я вирішив нікого нікуди не везти й не мати з людьми ніяких справ. а це даремно, на це вони і розраховують. повний безпредел.


Вот так и получается, прежде чем что-то купить нужно 10 раз подумать, а при покупке 10 раз обсмотреть со всех сторон (если покупаешь лично не пересылкой). Даже продавцы оказываются на месте покупателей у не добросовестных продавцов. Это хорошо если у покупателя есть какое-то поголовье и потерять 200-... гривен для него не будет особой потерей, а если начинающий кроликовод и вот так неудачно решит приобрести своё первое поголовье..., вот так продавцы сами себе антирекламму и делают. Саша правильно что написал, теперь многие задумаются (хотя бы те что читают форум) , а стоит ли у такого продавца покупать?


Юлия
Тот, кто хочет, делает больше, чем тот, кто может.
 
jijiДата: Четвер, 10.05.2012, 14:09 | Сообщение # 671
Группа: Друзья
Сообщений: 2567
Репутация: 246
Статус: Offline
Скажіть будь- ласка,якому би продавцю б сподобалось щоб через 15 днів повертали кролика... Самі поставте себе на місце продавця... Всі ми люди і люди різні між собою... Якби в мене взяли кроля самі б вибрали а потім позвонили і сказали би що щось не так через день, поміняла би не з радостю, але б поміняла... А через 15 днів якби я купила, я би вважала себе "дурепою" зробила би висновок що на помилках учаться і нікуди би не звонила...Це моя думка і я нікого не критикую....
Мені приходилось спілкуватися з такими продавцями які на свое господарство нікого не пускають, бо інфекція і всі кролі можуть загинуть... Дивишся на фото і береш.... Два місяці як купили кролика продавці, він сидить на карантіні і лише потім попадає до основного стада... І ніяких розмов щоб злучити чи подивитися... Ні-ні...
У кожного господаря свої методи господарювання...


Сообщение отредактировал jiji - Четвер, 10.05.2012, 14:13
 
ЕваДата: Четвер, 10.05.2012, 14:12 | Сообщение # 672
Группа: Видалені





Саша, catkyiv, Привет !Абсолютно с вами согласна я тоже побывала в такой ситуации но пожалела кроленка -вылечила ее, да и дети сильно привязались уж очень ласковая,общительная кролиха .Думаю если бы отдала никто бы с ней не возился.А информировать людей о таких продавцах надо.Хотя читая как раз тему отзывов покупателей особенно последние несколько дней впечатления еще те... facepalm
 
Юля-ЮлёкДата: Четвер, 10.05.2012, 14:23 | Сообщение # 673
Группа: Проверенные
Сообщений: 215
Репутация: 14
Статус: Offline
Quote (jiji)
Скажіть будь- ласка,якому би продавцю б сподобалось щоб через 15 днів повертали кролика... Самі поставте себе на місце продавця...

Моё мнение такое, если продавец продает племенное поголовье то он сам в первую очередь должен пересмотреть весь молодняк и отбраковать, то что является браком , а не продавать по цене племенного кролика, а потом утверждать :
Quote (Саша)
що не може бути.


Юлия
Тот, кто хочет, делает больше, чем тот, кто может.
 
catkyivДата: Четвер, 10.05.2012, 14:32 | Сообщение # 674
Группа: Друзья
Сообщений: 1514
Репутация: 86
Статус: Offline
Quote (jiji)
Скажіть будь- ласка,якому би продавцю б сподобалось щоб через 15 днів повертали кролика.

Лена, но ведь неправильный прикус-это не какая-то инфекция которую можно подхватить.Это врожденный дефект и ошибка продавца что он его просмотрел, а ошибки нужно исправлять.
И думаю каждый заводчик "своих" кроликов узнает в "лицо" biggrin , это если закрадется мысль что левого кроля на обмен подсовывают


0957865369
 
СашаДата: Четвер, 10.05.2012, 14:47 | Сообщение # 675
Группа: Друзья
Сообщений: 3461
Репутация: 396
Статус: Offline
Quote (catkyiv)
Лена, но ведь неправильный прикус-это не какая-то инфекция которую можно подхватить

от і я про це, це генетична вада,такого не можна продавати, а побачити це у 44 дні складно.Тим паче це сусіди в 3 хвилинах живуть на сусідній вулиці. Просто не хочеться "гівна" чіпати, то й запаху менше буде. Для мене не принципові ці 200 грн, а їм хай у користь підуть)))
Quote (jiji)
Скажіть будь- ласка,якому би продавцю б сподобалось щоб через 15 днів повертали кролика

не 15, а 12 й у такому віці це принципово.

Добавлено (10.05.2012, 13:47)
---------------------------------------------

Quote (catkyiv)
И думаю каждый заводчик "своих" кроликов узнает в "лицо" biggrin , это если закрадется мысль что левого кроля на обмен подсовывают

Вони мені казали, ми ж не знаєм, що ти нам привезеш, але кожен по собі судить. більше не хочу навіть писати, Усім удачі й будьте уважні при покупці, а з Андрієм і Юлею з Рівного краще не майте справ. wink
 
Пошук:
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright krol.org.ua ©2010-2025