Вівторок, 14.05.2024, 12:38
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Програмное обеспечение и планирование работ на ферме - Сторінка 16 - Форум | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Логін:
Пароль:
Поиск по сайту
Мини-чат
Статистика
Украинский форум кролтководов
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Форум » Кролиководство » Разведение кроликов » Програмное обеспечение и планирование работ на ферме (Компьютерные програмы. План племенной работы.)
Програмное обеспечение и планирование работ на ферме
Serg87Дата: Понеділок, 01.08.2016, 00:13 | Сообщение # 226
Группа: Проверенные
Сообщений: 57
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата USK ()
можливо вам зручно в кролятник ходити з компом/ноутом/планшетом під віндою... бо мені - ні. І підозрюю що так буде й більшості.

Навіщо???
Злучив кілька кролиць зранку, ввечері записав і т. д.
Є ще ручка і бумага. А програма рахує і підводить підсумки. cool
А на рахунок смартфона, що ви збираєтесь записувати в кролятнику, чого не можна зробити поза його межами???
 
Наталья_08Дата: Понеділок, 01.08.2016, 09:24 | Сообщение # 227
Группа: Проверенные
Сообщений: 190
Репутация: 27
Статус: Offline
Serg87, если у вас десяток самок, то можно и "зробити поза його межами", а вот если больше то уже проблема, не внесешь как минимум информацию о выводке, о пропойке, о дате прививок сразу и запутался... И если есть возможность сделать программу для смартфона то супер!!!
 
Serg87Дата: Понеділок, 01.08.2016, 09:29 | Сообщение # 228
Группа: Проверенные
Сообщений: 57
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата Наталья_08 ()
Є ще ручка і бумага.
 
Наталья_08Дата: Понеділок, 01.08.2016, 09:42 | Сообщение # 229
Группа: Проверенные
Сообщений: 190
Репутация: 27
Статус: Offline
Serg87, вы даже не понимаете о чем говорите:)
 
USKДата: Понеділок, 01.08.2016, 13:13 | Сообщение # 230
Группа: Друзья
Сообщений: 1379
Репутация: 212
Статус: Offline
розмова ні про-що...
Сергій, спробую пояснити:

Вся суть в тому, що в нормалі- людина лінива, й не хоче робити одну роботу двічі.
Для того й придумуються всілякі штуки - комп'ютери, механізми, програми...

А система п. Макляк, власне, націлена на полегшення планування, ведення, робіт в кролятнику. Погодьтесь, це зручно, зайшов в кролятник, глянув - що на сьогодні заплановано, виконав - відмітив, виконав - відмітив... Не бігаєш, не переживаєш - записав, чи не записав, вніс дані, чи не вніс. Впевнений, що і у вас є випадки коли записане на папірчик, так і лежить "на папірчику"...
Я, на комп'ютері, веду точну бухгалтерію та фінансовий аналіз кролятника (в тому самому Exsel), то ж повірте - знаю що кажу... ))) В більшості випадків те все лежить на тих папірчиках, а в кінці місяця тратиш три години щоб внести це все, бо ж цікаво "побачити картинку".

Задум такий, що вести роботи по системі Макляк найзручніше на металевій дошці з магнітами, але в цьому випадку не вдається зручно добавити всілякі нюанси,,, наприклад "термін пропойки" (не час початку! а увесь потрібний термін). Також, там нема інформації по "селекційній роботі", і ще багато чого в певній мірі важливого та цікавого. Навіть взяти питання - "розрахунок необхідної кількості кормів" в залежності від кількості в окролах. В мене ніколи не получається - "по плану"... Переважно - не вистачає, але бувало що ще на тиждень лишається. А поїздка за кормами теж вимагає часу та ресурсів (не кажучи вже про самі кошти).

це фото - старе, і в даному випадку ведуться окремі тварини, але ще можна вести групи тварин.
https://www.dropbox.com/s....pg?dl=0
$IMAGE1$
================================================

Тож, виходить така історія (як я бачу цю ситуацію):
- сама программа, це - багатомодульна структура, в якій:

По-перше - (1) "база даних тварин" ("паспорт тварини"), та - (2) задіянної в роботі площі - "клітки" (редагування/добавляння - полів, приміток. (3) "Групи кліток" - по аналогу ніби як одна клітка.... А також - (4) "виконувані роботи", редагування/добавляння/стирання, прив'язка їх до різних термінів/сезонів/дат....

Другий модуль, (1) власне сам - "графік/календар", з можливістю - редагувати/добавляти - терміни, роботи, дати. (2) З різними прив'язками наявних робіт до термінів, сезонів, дат. (3)Також - можливість об'єднання тварин "в групи", та відповідно - слідкування за цими групами. (так як це можна робити в таблиці "Макрол"...)

Третій модуль - "селекція". Тут простіше, цей модуль повинен (1) - відслідковувати "код тварини" й не дозволяти (або попереджати) про змішування лінії/породи. Та, (2) - пропонувати можливі (правильні) варіанти парування. (3) - "Звіт про ефективність кожної тварини", кількість окролів, кількість в кожному окролі, та інше....

Четвертий модуль - "фінанси". Тут вже можна на-загибати багато пальців, але для початку буде достатньо, щоб цей модуль вмів робити звичайні записи, в простий Exsel-івський файл/таблицю - данні.... А маючи два види записів - прихід/розхід, вже в самому Exsel кожен зможе наробити собі яких-хочеш аналізів, звітів та планів....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Юра, друга частина посту, як ви могли здогадатись - адресована Вам. Для попередніх роздумів...

Я вже казав, що провів досить велику частину роботи, в даному напрямку, вже з аж з двома програмістами... (перший - ледарь, другого - вирвало).
З другим, нам вдалось зробити вже досить багато (база данних, та - графік-таблиця)...
На жаль, його перевели в інший підрозділ (за кордон), повисили,,, і він відмовився від подальшої роботи у зв'язку з великою зайнятістю.
Учора в вечері спілкувався з ним, чи може дати "вже зроблене"? Дійшли висновку, що це нам з вами нічого не дасть, тільки більше заплутає... Бо є масса нюансів які розуміє тільки він (чому зроблено так а не інакше), з розрахунку на подальше розширення можливостей... А ввести в курс справи, пояснити, він не зможе.... (та й підозрюю, що десь трохи він і - зажав....)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Сам "інтерфейс", ми будували по типу - "діалог", розбивали на віконця, з декількома кнопками-закладками по верху, переходячи в які ти отримуєш інше вікно з іншим діалогом. По низу вікна кнопки - звіт-аналіз....
Не можу сказати, що це була вдала ідея, бо я ще не бачив "загальної картини"... Відповідно тут багато залежить ще від ваших можливостей та Ваших ідей.
Також - від ідей тут присутніх!!!

Юра - оголошуйте конкурс - "10 перших, та найактивнішим учасникам/авторам ідей - П/З - безкоштовно" wink smile :)
і у вас все получиться!!!

(чомусь фото не прикріпляється, добавив посилання...)


Сообщение отредактировал USK - Понеділок, 01.08.2016, 13:18
 
Prosto_jaДата: Понеділок, 01.08.2016, 14:06 | Сообщение # 231
Группа: Проверенные
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата USK ()
сама программа, це - багатомодульна структура

Це вже получиться досить складна програма, на яку треба витратити багато часу, якого в селі, нажаль, не так і багато. Принаймі зараз. Зимою буде простіше. А почати треба мабуть з простішого - календаря, а там можна буде і розширитись.
 
USKДата: Понеділок, 01.08.2016, 16:47 | Сообщение # 232
Группа: Друзья
Сообщений: 1379
Репутация: 212
Статус: Offline
так, але ж графік-календар потрібно чимось наповнити...
Для цього потрібна - "База Данних" (кролі, клітки, роботи, та інше...)
А щоб її наповнювати, змінювати - це вже практично програма.
Я б сказав що це основне!
Від зручності в роботі з Б/Д залежить чи буде зручно користуватись самою програмою.
А графік-календар - це певні формули з алгоритмами.... (так само потрібно мати можливість редагувати перемінну)... А "перемінна" - частина Б/Д...

;)
 
Prosto_jaДата: Понеділок, 01.08.2016, 21:36 | Сообщение # 233
Группа: Проверенные
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
Звісно ви праві. Зробиться календар, де будуть фігурувати клітки, самки, логічним продовженням буде паспорт самки, а там і самця, а там і їх родовід, а там і рекомендації по злучці родичів/неродичів.
Пока у вільні хвилини продумую логіку роботи програми, інтерфейс. Дещо вимальовується, дещо пока ні.
Наприклад, на початку роботи з програмою думаю варто буде налаштувати часові проміжки календаря, тобто кількість днів між окремим роботами (подіями). В кожного вони свої. Можна пропонувати типові. Тут же треба дати можливість обрати які саме події включати в календар. Крім основних може ще вакцинації, ревакцинації, пропойки, дезинфекція тощо. Після цього програма буде пропонувати кожен раз використовувати саме таку послідовність подій. Але потрібно залишити можливість корегувати їх в кожному окремому випадку за потреби.
Всі події групуються у "хвилі" (в календарі Makrol Key Time це окремі кольори). В одній "хвилі" події відбуваються синхронно, якщо не внесені окремі корективи. Чому "хвилі"? - ЗНО, вступна компанія навіяла таку назву smile . На старті хвилі вказується дата а дальше все зациклюється. Всі інші події автоматично прощитуються відповідно до налаштованого календаря. При виконанні події активізується наступна. При цьому дається можливість внести корективи в наступні події (отут треба ще подумати як ці корективи вносити, тільки в наступну подію, чи у всі наступні події, але в останньому випадку "поїде" календар, путанина). Програма повина вміти показувати події дня, найближчі події, скільки днів до них залишилось, скільки днів просрочені деякі події, якщо так сталось. Крім того показувати за потреби який саме етап відбувається в кожній клітці, де відбудеть певний етап який вас цікавить. До кожної події можна залишати примітку. Наприклад кількість кроленят в окролі тощо.
Це поки те що я бачу. Може щось не так, може щось опустив маєте можливість і бажання поправте.

З.І. Програму якщо і буду робити то у вільний час, помаленьку. Так що швидких результатів не чекайте.
 
USKДата: Субота, 06.08.2016, 15:54 | Сообщение # 234
Группа: Друзья
Сообщений: 1379
Репутация: 212
Статус: Offline
Юрій, на жаль, мені ще важко "зловити вашу хвилю" )))
Поки що дуже мало вами описано. Як ви собі це уявили...

Спробуйте,,, покажіть, а ми всі тут радо допоможемо.

Ну а те що почуєте дуже багато критики - я вам гарантую! )))
Українська ментальність.... говорити все навпростець, без прикрас, зачасту - навіть не розібравшись, це по нашому! )))

- триматиму за вас кулаки! - хай все получиться!
 
SwyatoslavДата: Понеділок, 15.08.2016, 14:05 | Сообщение # 235
Группа: Проверенные
Сообщений: 59
Репутация: 15
Статус: Offline
Мій варіант планування робіт на фермі

гібрид Макляковської системи з власними вподобаннями)))...Зліва по вертикалі самки, вверху по горизонталі дати, а в клітинках роботи...
Прикрепления: 6695985.jpg (113.4 Kb)
 
USKДата: Понеділок, 15.08.2016, 15:25 | Сообщение # 236
Группа: Друзья
Сообщений: 1379
Репутация: 212
Статус: Offline
гарно! )))

Я вірно зрозумів?, - всі терміни треба самому рахувати? І кількість дат (в верху збільшується "під потребу кожної самки?
- в такому випадку - Систематизації мало... (((
Це скорше це - "варіант блокноту"...
 
SwyatoslavДата: Вівторок, 16.08.2016, 09:24 | Сообщение # 237
Группа: Проверенные
Сообщений: 59
Репутация: 15
Статус: Offline
USK, Дати як у Макляка через 7 днів...тільки в нього все жорстко. А я можу якусь самку, дивлячись по її стану на тиждень посунути. Якщо не хоче, також переніс . Якщо прохолостила також зразу в роботу. Тобто основна відміна: Я працюю з самками а не з клітками!

технічно: всі цифри та значки надруковано, заламіновано та приклеєна магнітна стрічка, як у сувенірних магнітиків. І все це на листі бляхи...

Мені так наглядніше. Приїхав в суботу і бачу її вертикаль. Виконав роботи, забрав значки, змінив дату на + 7днів і ВСЕ!)

А щодо програмного забезпечення, то зробив в Access програму для себе. Але веду там тільки доходи та розходи, базу клієнтів.
Інші блоки ....лінь)) та й на фермі з компом не сиджу, відповідно не оперативно, не мобільно.


Сообщение отредактировал Swyatoslav - Вівторок, 16.08.2016, 09:45
 
Alex85Дата: Вівторок, 16.08.2016, 10:31 | Сообщение # 238
Группа: Друзья
Сообщений: 1151
Репутация: 69
Статус: Offline
Хто може поділитись як вести учьот в компі?
 
USKДата: Вівторок, 16.08.2016, 12:29 | Сообщение # 239
Группа: Друзья
Сообщений: 1379
Репутация: 212
Статус: Offline
Цитата Swyatoslav ()
у Макляка через 7 днів...тільки в нього все жорстко.

ні,,,
можливо ти не зрозумів? Там теж все можна переносити/посувати....
І про "клітки" - помиляєшся... В залежності від кількості тварин, там облік можна вести починаючи: 1 значок = 1 самка (я так веду), або = 1 клітка, або = група самок, або = група кліток... Вибирай що душа бажає!
Але, без спору, те що ти собі сам організував буде найзручнішим! ;)
Головне щоб нічого не "випадало" з під контролю!

Цитата Alex85 ()
Хто може поділитись як вести учьот в компі?

тут по темі багато пропозицій - є.
Я, тільки штук 5 перепробував...
Рекомендувати можу:
1) не програма - система Макрол,
2) програма - http://www.kintraks.com/

P.S.
Алекс, ви-ж давно цю тему моніторите, невже так нічого не вибрали?


Сообщение отредактировал USK - Вівторок, 16.08.2016, 12:31
 
Alex85Дата: Вівторок, 16.08.2016, 21:37 | Сообщение # 240
Группа: Друзья
Сообщений: 1151
Репутация: 69
Статус: Offline
USK, Дякую,за Макрол я читав і дивився,але це не те.Хочиться щоб бачити родовід а не планувати роботу.За другу програму дякую,але я не по нашому"не шпрехаю" biggrin
 
Форум » Кролиководство » Разведение кроликов » Програмное обеспечение и планирование работ на ферме (Компьютерные програмы. План племенной работы.)
Пошук:
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright krol.org.ua ©2010-2024